2013. március 14., csütörtök

"Zenék a nem sikerült naphoz"

Újra rossz idő. Reggel az eső kopogására keltem a tetőtéri ablakomon és arra, hogy nem vagyok képes élni: fáj a torkom, a fejem, a nyakam, a fülem és mellettem. Úgyhogy kivettem egy szabadnapot, és egész nap fekszek.
Ha valami nagyon nem sikerül, akkor nekem mindíg a zene segít. Rajtam kívül bitos sokan vagytok ezzel így.
...Összeállítottam egy lejátszásilistát: "Zenék a nem sikerült naphoz" címmel.

1, ByeAlex: Láttamoztam - "Rózsaszín szegéllyel, nagy király az élet!"
2, ByeAlex: Csókolom - "Reszket még a hajnal,
                                       Nedves fűben, vizes talppal,
                                       Sétál még a szél,
                                       Lassan nyugovóra tér,
                                       Csókot vált a nappal."
3, ByeAlex: Kedvesem -"táncolt egy délibábbal,
                                       majd elillant csendesen"
4, Odett: Van az a pillanat - "Van ez a nézés, ami csak érzés,
                                            de átúsznád vele az éjszakát."
5, Odett : Ne engedj el - "A világ szalad, nem tudni, hova tart a sok gondolat."






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése