2013. március 4., hétfő

byealex - Magyarország két része

"A szabad bölcsészet alapszak tudástartalmát az etika, ember és társadalomismeret, esztétika, filmelmélet és filmtörténet, filozófia, művészettörténet, vallástudomány elnevezésű hagyományos szakok alkotják. A szabad bölcsészet alapszak általános célja a klasszikus és jelenkori humán kultúrát ismerő bölcsészek képzése."- olvashatjuk a Felvi-n a szabad böcsészet leírását. Hogy miért kezdem ezzel?
Megvan rá az okom!

Pár héttel ezelőtt odaültem a TV elé (amit nagyon ritkán teszek meg) és elkezdtem nézni A Dalt. Tavaly is néztük, így idén is - és persze érdekelt, hogy kit nyomnak majd be a versenybe...
Pár hete valami más volt, Odettet imádom és a dala is hihetetlenül megmozgatott. Pozitívan csalódtam Kállay-Saunders-ben is, végre megtalálja a stílusát, és a My Baby tagadhatatlanul világszinvonal.

...És akkor... amire nem számítottam: Kiállt a színpadra egy "édes manó" a sapkájába, a piros nyakkendőjével,és én beleszerettem. Elindult a zene, elkezdődött a 3 percnyi csoda. Kirázott a hideg, borsózott a hátam és "síkítoztam", hogy: Ez de jó! Áááá! Hallgassátok!
Majd ahogy végetért, rohantam a gépemhez, youtube, és hallgattam újra...

...És ez a színes, és értékes "manó" nyert!

kép: http://www.facebook.com/byealexmusic


És mi történt? Magyarország 2 részre szakadt... A jelentéktelen celebecskék lázongnak, a versenytársak depresszióba zuhantak, és senki nem ért semmit. Hogy nyerhette meg pont ő? Kik szavazták be? Hogy lehet ez? Nem is ismerte senki!
Hát kedves Hölgyek és Urak, így lehet! Kell hozzá egy őszinte ember, kell hozzá 3 perc mosolygás, kell hozzá az, hogy kiragadjon minket a mindennapokból, és kész is... Így lehet.

Persze jöhet a kérdés, hogy : Oké, oké, de mégis miért kezdtem azzal a szöveggel az elején.
Mert a dal az egy dolog. Az a fontos, hogy egy ember mennyire tud ember maradni. És Alex ember a javából. Intelligensek a megnyilvánulásai, szimpatikus, és különleges az amit csinál. Persze, lehet, hogy nem egy Michael Jackson, de kérdem én, Bob Dylan az énekhangjával tarolt?
kép: http://www.facebook.com/byealexmusic

 Ezt a fickót "hóbortos álmok tépik" és nem is akart ő nyerni, csak úgy megtörtént vele.
Mélyen tisztelt Magyarország, miért kell az árral szembe menned? Ő bizony nem fog vissza lépni! Ki fog állni arra a színpadra, és milliók szívét dobogtatja majd meg 3 teljes percig. Majd elhallgat és lesétál a malmői színpadról. Te pedig Magyarország forronghatsz, Ő ott lesz és azt mondja nekünk, hogy reggel is szépek vagyunk, hogy az álmok valóra válnak, hogy nem kell félnünk....megnyugtat és szeret.




 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése