2013. március 2., szombat

Menü

Oscarok, Eurovíziók, film bemutatókon innen és túl... A héten akartam egy Oscaros bejegyzést,amolyan ruhás-filmeset, de valahogy sohasem volt annyi időm, hogy leüljek a gép elő és átgondoltan megírjam. Ezenkívül szerdán voltam önvédelmi edzésen, amiről csak ennyit mondanék (hisz az ismerőseimnek már annyit beszéltem róla, hogy a könyökükön jön ki :P )... Aztán, pénteken moziba készültem az Útonra...de a film szőrén-szálán eltűnt, és sehol sem találok utalást rá, hogy mi lehet ennek az oka. Úgyhogy egyenlőre marad a könyv.


Aki még nem olvasta, annak kötelező!

A hétvégét a fővárosba töltöm - illetve a holnapot pont nem, de erről majd később.
Ma egy rendhagyó Műelemzés óra keretén a Szépművészetibe nézegettünk Monet képeket, és Rodin szobrokat... mondanom sem kell, hogy isteni volt. Most kezdtem el megtapasztalni, hogy mi vár rám, hogy mi lesz a dogom, hogy milyen kreatív és sokszínű ez a pálya.
Majd Tomival nekiestünk a csodás tavaszi Pestnek. 


A Margit-sziget ebbe a napos, de hűvös délutánban teljesen más volt. Még nem olyan vidám, de derűs. Már nem fagyos, de dermedt :)



Viszont a Duna vizének csillogása mindent megért.


Este pedig nekiestünk a főzésnek. A bevásárlás 1800-ból kijött. A heti menü pedig:

1. Ananászos csirkefelsőcomb, tejszínesen (2adag/személy)
2. Paprikás krumpli (2adag/személy)
3. Karfiolos, hagymás, répás, petrezselymes sült gomba (2adag/személy)



Szóval eddig úgy érzem, hogy jól zártam a hetet. Meglátjuk, hogy a holnap milyen lesz. Hétfőn pedig érkezik a beszámoló. Illetve a receptek :)


Csodálatos vasárnapot! És új kalandokat :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése