2012. december 13., csütörtök

Miért pont?

Miért pont ez? Miért pont így?

Ez a negyedik vagy ötödik blog amit elkezdtem írni... Az emberek változnak. Én is. Az évek során az is megváltozott amit közölni akarok.
Így jött az ötlet egy újabb blogra.
Egyetemista lettem, kirepültem otthonról, belekóstoltam egy másik világba. S mindez alakít rajtam.
De változás ide, vagy oda, három dolog van amiben mindig is biztos leszek:
1. Mernünk kell álmodni
2. Fel kell ismernünk, hogy szeretnénk azt amit megálmodtunk magunknak
3. A legfontosabb pedig, hogy tennünk kell ért.


Hogy miről fogok írni?
Ó, nem nagy ömlengéseket, vagy olyat amit már máshol elolvashattál. 
Leírom a tapasztalataimat, a kis történeteimet, az elképzeléseimet, az életem vékony tortaszeleteit, azt amit átadnék neked, ha találkoznánk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése