2012. december 17., hétfő

B-b-b-bécs

1 éve nagyjából Tomival arról beszéltünk milyen jó lenne elmenni Bécsbe. Karácsonyi vásár miegymás. Aztán fél éve azon gondolkoztam, hogy milyen jó lenne elmenni Bécsbe. Klimt-év, kiállítások, miegymás. Ezek után pár hónapja azon gondolkoztam, hogy milyen jó lenne elmenni Bécsbe. Hmmm bécsi kávé. Hetekkel ezelőtt Muzeológián bejártuk a pesti múzeumokat, és az egyik csoporttársammal beszéltük, hogy milyen jó lenne elmenni Bécsbe. Ott is bejárni amit be lehet.
...és tessék, egy hétre rá szólt a tanárunk, hogy mit szólnánk hozzá. Szóval tegnap Bécsbe voltam.
05:00-ás kelés,Kunsthistorisches Múzeum polikróm antik szobrai, a Belvedere kilátása, régi piros villamos, a MuseumsQuartier, esti sonkás szendvics a vásárba, forró puncs méregdrágán és lilabögre, az álmok valóra válása...felbecsülhetetlen.
Mind ezek mellett a legfontosabb, legszebb és legfelejthetetlenebb a napban, a világ leghíresebb csókjához kötődik. Igen-igen láttam Klimt Csókját, és láttam egy gyönyörű életmű kiállítást.

Nem csak nálunk vannak retro villamosok



   
Bécsben bécsi kávé

Belvedere    

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése