2013. január 28., hétfő

Kezdjetek szeretni!

Sohasem gondoltam volna, hogy  a vizsgaidőszak fog átformálni. Ezalatt a bő 1 hónap alatt megváltozott a gondolkozásom, és mintha a "sors" is támogatna ebbe. Hallok egy dalt, látok egy képet, olvasok valamit... s ezek mind-mind alátámasztják azt, hogy az életet csakis pozitívan lehet élni.
Szeretni kell! Mosolyogni! Meggyújtani a gyertyákat! Kidobni mindent ami felesleges!

Minden napban van valami, ami különleges. Ami egyedi, és megismételhetetlen... Olyan sok ember él ezen a Földön, és még mennyi élhet a Földön kívül. Nem azért születünk, hogy elpazaroljuk a 100évünket.
Nem leszek többé 18 éves, s március 30-adika után 19 sem. Vissza fogom sírni? Nem ...mindennel elégedett vagyok. Mindent amit valaha tettem, ugyanígy tenném ma is

Ugyanilyen lennék, így nevetnék, így sírnék, így énekelnék Vad fruttikat a váci utcákon, így szeretnék, így csókolnék (), így szeretném nézni a csillagokat....


"Kezdjetek el élni, hogy ne kelljen félni
Az utolsó órában, mikor már mindent megbántam
Ezerszer megbántam, oly sokáig vártam
Hogy elmúlt az élet…
…kezdjetek el élni!"





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése